2015. sze 06.

"Minek futsz, hiszen kövér vagy?!"

írta: retepudjah
"Minek futsz, hiszen kövér vagy?!"

Sziasztok!

Köszönöm mindenkinek aki ír nekem levelet, én elolvasok minden üzenetet és igyekszem mindegyikre válaszolni időben, ahogy szokás mondani a sok jóval, sok rossz is együtt jár. Történt ugyan is a minap, hogy egyik oldal kedvelőm üzenetét olvastam, ami rövid volt, de annál lényegre törőbb. Az alábbi üzenetet kaptam: "Minek futsz, hiszen kövér vagy?!". Kellett pár nap, hogy ne válaszoljak egyből vissza az illetőnek. Nem azért nem nevezem meg, mert nem akarom, hanem azért nem nevezem meg, mert nem ér annyit, hogy az ő nevét a blogomban lássátok.
Egy kis múltba tekintéssel kezdeném a vélemény nyilvánításomat. Tavaly 2014.július elején volt, hogy elkezdtem futni egy 2,26 km-es távot egyik barátommal, az akkori időm 28:56 volt. Sose feledem, ezt a 2 számot hiszen nagy mérföldkő volt az én életemben. Azóta persze javítottam az időmön meg a testsúlyomon is. Így -40 kilogrammal a hátam mögött, bátran kijelenthetem, hogy a futás, nekem egy ÚJ ÉLETET adott. Először csak másnak futottam, hogy bebizonyítsam én is érek annyit mint ő, és lehetek jobb is, de azóta elkezdtem magamnak futni, versenyeken részt venni. Nem a táv a lényeg, hanem azt hogy részt vegyek egy ilyen tényleg csapatépítő rendezvényen, amiről eddig nem is tudtam, hogy léteznek. Március elején egyik mondhatom lassan legjobb barátom, mesterem, támogatóm Bakó Szabolcs, aki a testvérével egy oldalt vezetnek egy közösségi hálón, ami nem csak a tiszta táplálkozással, edzésekkel, de a legfontosabb mozgatóerejük a motiváció. Amiért tisztelem, becsülöm őket. Vissza térve a futáshoz, mit köszönhetek neki hmmm... nem is tudod, talán az a tömérdektelen ismerőst és barátot akikkel együtt futottam, edzettem és motiváltuk egymást különféle csoportokban Facebookon. 
Szóval minden túlsúlyos sorstársamat arra buzdítom, hogy álljon fel a kanapéból, és lépje át a komfort zónáját, és nyomás kifelé futni. Ez nem arról szól, hogy nincs időm, nem enged a kedvesem, nincs hely, nincs senki mellettem, senki sem bízik bennem. Tavaly én is így kezdtem és látjátok hol tartok, jó ez erős túlzás hol tartok, de nekem már most is megérte, megérte mert kaptam egy ÚJ ÉLETET, kaptam rengeteg motiváló embert az élettől. Ha nem motivál senki, senki sem áll melletted, akkor csak kezdj el futni, lépj be futó csoportokba és hidd el pár héten belül már lesz veled olyan aki elmegy futni, elmegy edzeni és még sorolhatnám.
Mindenki aki ezt elolvasta, nyomás ki a kanapéból, lépjétek át a komfortzónákat, és nyomás futni.

Ha érdekesnek találtad a kis olvasmányom akkor kattints a tetszik gombra és oszd meg másokkal ;)

Instagram profilom és Facebook oldalam egy kattintásra van tőled (Y)

Szólj hozzá