2015. sze 12.

Mi az a három?

írta: retepudjah
Mi az a három?

Mi is az a 3? A három egy természetes szám, ami jelen esetben prímszám, de mi lehet még? Három kismalac, három királyfi vagy akár a három testőr. Az én esetemben teljesen más értelmet nyer ez a szám. Kezdve ott, hogy harmadikán, azaz október harmadikán láttam meg a nap világot, ami által változást hoztam a családban hiszen én vagyok a legidősebb gyerek, illetve a legidősebb és egyetlen fiú unoka, és a legjobb, hogy 3 lány unokatestvéres/testvéres rokonom van, szóval számomra a hármas szám szerves része az életemnek.
Történt a napokban, hogy bekövetkezett az ősz, és a tavalyi hosszú farmerokat kivéve a szekrényből, rá kellett jönnöm arra, hogy egyrészt nagyon el vannak kopva és így nem mehetek dolgozni, másrészt meg kinőttem őket - aminek nagyon örülök, hiszen nem mindig a kilogrammok a fontosak, hanem a centiméterek - és újítani kell a ruhatáramon, mert ahogy az évszakok úgy a divat is változik. Mivel nálam olyan könnyen fogynak a farmerok mint másnak a zoknik, és a pólók, ezért én a farmerjaim nagy többségét kínaiban veszem meg. Ezzel nincs is baj, nem vagyok márka hű farmerban, viszont másban nagyon. Az InterCityről leszállva Füzesabonyban, be is mentem a kínaiban ahol mindig tudtam magamnak farmert venni. Mivel siettem ezért, az egyik szimpatikus hölgyet megkértem, hogy segítsen, hisz volt választék bőven, de én teljesen fekete farmert akartam. Meg is kaptam, majd elhangzott a szokásos kérdés: "Milyen a méreted?". Mondom 42-44 változó. Oké akkor nézünk egy 42-est. Fel is próbáltam, és csodálkozva néztem, hogy a nadrág a derekamtól nem gyengén elállt. Hát akkor nincs más megoldás, akkor jöhet a 40-es farmer - itt már kellően bennem volt a drukk, hogy úristen lehet jó lesz rám a 40-es farmer is - amit fel is próbáltam, és most figyelj, most jön a poén, ugyanis a 40-es farmer is elállt a derekamtól. A döbbenettől annyira megrémültem, hogy én kis naiv rutinból nagyobbat kértem, majd röhög a csaj, és közli, hogy jó lesz ott kisebb is. Meg is kaptam a 38-as farmert, igen jól olvasod, 38-as farmer. Enyhén Slim Fit-es volt a farmer és ezért is féltem, de nem volt mese fel kellett próbálnom. Felpróbálva a farmert a vádlinál kellően szűk, "combizmokat" - jó vicc, izom - kimutatva a nadrág feljött rám. Viszont volt vele egy gond, a férfiasságomat kellően kiemelte viszont a deréknál bő volt, és kértem még kisebbet, egy 37-est de nem volt csak 36-os mondom azt meg se nézem, mert nem jó, de mivel siettünk ezért meg is vettük a 38-as farmert aminek nagyon örültem. Most lehet, hogy neked megszokott egy 38-as farmer sőt még nagy is, de nekem aki több éve 40-nél jóval nagyobb nadrágokat hord, hidd el annak ez nagy öröm.
Emiatt a történet miatt kapott egy blog bejegyzést ez a szám, hiszen már nem kell a sok 40-est néznem elég lesz már 30-okat nézegetnem. ;)
Egy kis múltidézéssel zárnám a bejegyzést. Tavaly ugyanígy nyár végén vettem 2 farmert, egy 43-asat, illetve egy 44-eset, ilyenkor még -20 kg hátrányban voltam a kezdetekhez képest. Az új életmód előtti utolsó farmerom mérete 49es volt, de egyszer nem volt 49-es csak 51-es, de azt már rég elégettem, de a 49-es nadrág még a szekrény legmélyén fekszik emlékül.
Én mindenkinek csak annyit tudok mondani, hogy ne a kilogrammokat figyelje, és ne a mérleg legyen a legjobb barátja, hanem a centik legyenek az új barátok, és hidd el sok meglepetés fog érni, ha nem a mérleget nézed éjjel nappal.

Kitartást neked, köszönöm, hogy elolvastad, és ha már itt jársz akkor kattints egyet a like gombra. Neked nem jelent semmit, semmi veszteni valód nincs vele, viszont nekem nagy örömet tudsz okozni. :)

Kövesd Zsírdisznókát Facebook oldalán és Instagram profilján. :)

És ha egy jó csapat tagja akarsz lenni akkor csatlakozz hozzánk --> Zsírdisznóka TEAM

Szólj hozzá

facebook 3 39 szeptember három farmer hármas 2015 instagram zsírdisznóka