2015. jan 26.

Teljes gőzzel előre, vissza a régi tréningre!

írta: retepudjah
Teljes gőzzel előre, vissza a régi tréningre!

Sziasztok kedves Zsírdisznóka olvasók!

A mai nap elég mozgalmas volt szerencsére. Már lassan 1 éve küzdök láb problémával, lehet egy kicsit cikin fog hangozni, de úgy benőtt a lábkörmöm, hogy ha nem volt 1 számmal nagyobb a cipő akkor majd meg vesztem úgy fájt, és most kaptam egy telefonszámot egyik kozmetikushoz aki erre van specializálódva mindenkinek csak ajánlani tudom. Sikerült végre kiszedni-e azt a kis szilánkot ami 1 éve gyötör, és lett is ott egy kis nyílt seb, amit nem bánok de legalább vége a szenvedésnek, igaz egy kicsit nehezebben ment a futás, de muszáj menni, hisz megígértem magamnak, hogy a mai naptól minden nap ha egy kicsit is, de akkor is futok.
És ne felejtsük el, a mitettemma témát se, mit azt láttátok Facebook-on már posztoltam, de leírom nektek.
Reggeli:
- 1 szénhidrát csökkentett virslis rúd és 1 szénhidrát csökkentet csokis rúd (Tudom nem jó, de muszáj volt ennem, és nem volt semmi más, pedig almát akartam, de sebaj, majd holnap)
Ebéd:
- Brokkoli krémleves, sokmagvas kenyérkockával
- Rizseshús (kis adag)
Vacsora:
- 1 alma

Szép estét nektek.

Kövessetek Facebookos oldalamon, és kövessétek mindennapjaimat Instagram profilomon... :)

Szólj hozzá