2015. már 17.

Zsírdisznóka tanácsai életmódváltáshoz

írta: retepudjah
Zsírdisznóka tanácsai életmódváltáshoz

Egy-két alapszabály mielőtt nagy "fogyókúrába" kezdene valaki:

- Elhagyod a fehér lisztet és a cukrot az étrendedből, vagy nagyon minimálisra csökkented a fogyasztásukat (de a legjobb, ha elhagyod), helyettesítőnek tudom javasolni az Abonettet, vagy a Tönkölymag lisztes kenyereket

- Megpróbálsz 3 óránként étkezni, kisebb adagokat, ez azt eredményezi, hogy naponta 5x-6x eszel, és nem leszel éhes, és nem jönnek rád falási rohamok.
- Minőségi tápanyagokat fogyassz! Nem feltétlen kell mindenből a legdrágább, de legyél tisztába azzal, hogy mit teszel bele a bevásárló kocsidba
- Fogyassz napi 2,5-3 liter vizet! Más folyadék ebbe nem számít bele!
-A legjobb, ha felkelés után, fél órán belül elfogyasztod a reggelit, lehetőleg, energiadús legyen és legyen benne zabból készült termék is.
- Felejtsd el a különböző diétás szarságokat (a 90 napos diétát, káposztaleves diétát, bogyókat, koplalást, este 6 után nem eszem és társaik)
- Ha megengedheted magadnak, keress egy jól képzett személyi edzőt, aki segít az edzésben és az étkezésben, meglátod, sokkal sikeresebb lesz az életmódváltásod!
- AZ ÉLETMÓDVÁLTÁS, NEM FOGYÓKÚRA!!!

Próbáltam összeszedni az alapokat, mert ha ezek nincsenek meg akkor fel jár az ember konditermbe.
Én is úgy kezdtem, hogy először 1 hónapig próbáltam az alábbiakat betartani és utána kezdtem el mozogni. 

Kérdésekre szívesen válaszolok.

Szép estét nektek, és köszönöm ha tovább osszátok másokkal is. :)

Kövessétek mindennapjaimat Facebookos oldalamon, és Instagram profilomon.

Szólj hozzá