2014. dec 29.

Az életmódváltás indulása és elkezdése

írta: retepudjah
Az életmódváltás indulása és elkezdése

Sziasztok kedves Zsírdisznóka olvasók!

Mindig is terveztem egy hosszabb blogbejegyzést arról, hogy hogyan is és miért kezdtem el ezt az egészet.

Az egész ott kezdődött hogy 2014.február óta fűztem egy csajt. Tudtam, hogy nincs nála esélyem, de azért adtam magamnak egyet. 2 hónap próbálkozás után, rákérdeztem majd a csaj letiltott 2 hétre és ez volt az a két hét amiért elkezdtem. Először csak a fehér lisztet és a cukrot hagytam el. Áprilisban teljesen a diétára koncentráltam amit magam állítottam össze semmilyen diétával összevetve. Első hét volt nehéz utána hozzászoktam. Nem volt nagy nehézség a diétát kitalálnom. Reggelre: 1 kávé (édesítővel vagy csak feketén), ebédre: 50 dkg csirkemell, salátával (fejes saláta, paprika, paradicsom, uborka) illetve köretnek 50 dkg párolt rizs, vacsorára: amit ebédre megettem mennyiséget annak a felét ettem meg. Tízórai 2 dl tej, majd uzsonnára alma.

Amikor kezdtem hozzászokni a diétához akkor jöhetett mellé a sport. Először 1-1,5 km futásokkal kezdtem. Sosem felejtem el az első futásomat, 2014.május 12. volt és haverommal futottam együtt aki atletizál de elkísért. Mit ne mondjak a tüdőmet majdnem kiköptem a konyha asztalra utána. Akkor az 1,5 km-t  00:22:26 idő alatt futottam le. A mai nap is próbálkoztam plusz súlyokkal, de nem nagyon jött össze (2,51 km 00:17:57), az eddigi legjobb időm az nyáron volt 34°-ban és enyhe széllel, ami 4,5 km 00:29:59 volt. Azóta se futottam még olyat jót, de igyekszem. Szépen teltek múltak a napok, a hetek, majd az egyik legjobb haverommal aki végig motivált és segített, elárult és megbántott, majd annyira rosszul viseltem, hogy augusztusban nem is ettem csak napi 20 dkg csirkemellet 10 dkg párolt rizzsel, és mellé még vagy 4 kávét feketén. Majd annyira súlyos volt a helyzet meg a családi és szociális helyzetem se volt a toppon, hogy augusztus második hetétől úgymond magamra maradtam. Addig szépen tartottam a diétámat, szépen futogattam, majd annyira drasztikus lett az egész, hogy hánytattam magam, mert mindenért magamat okoltam. Még ez sem zavart annyira. Családdal összevesztem, legjobb haverom elárult, és maradtam magamra. Egyedül az segített, hogy szeptember második hetében költöztem vissza a koliba, és össze ismerkedtem a szinten lévőkkel és szobatársammal, mit ne mondjak jó kis csapatnak indult, majd kezdtem oldódni és ez a magány kezdett átváltani egy egész hónapos piálás és bulizásba, majd születésnapomig hanyagoltam a diétát és a futást csak jól éreztem magam. Meg is volt az eredménye, a szépen leadott -25 kg-ból csináltam -17,5 kg, szóval október végén neki álltam újra és belehúztam majd december 20.-ra elértem a -32,5 kg összesítve. Tehát annyit tesz ez a rengeteg szám kilóban, hogy 157,5 kg indultam és most vagyok 125,1 kg. Én büszke vagyok erre, sokan nem érzik és nem is akarják megérteni, hogy én mennyi mindent tettem meg ezért, és hogy mennyi mindenért szenvedtem, de összességében az ember magában is képes végig vinni amit akar.

Én azt javaslom mindenkinek, hogy ha van akaratereje, és szeretne változtatni az nyugodtan kezdje el. Nem azt mondom, hogy az én diétámat csinálja, sőt, semennyire sem felel meg egy minőségi étrendnek, de nekem bevált :)

Kérdésetek van kérdezzetek bátran facebookos oldalamon, és kövessetek bátran.

2015-től gyökeres változásokat tervezek, mind kinézetben, mint stílusban.

Zsírdisznóka :)

Szólj hozzá