2015. feb 23.

Elmaradás, pörgés, munka, élet

írta: retepudjah
Elmaradás, pörgés, munka, élet

Sziasztok Zsírdisznóka olvasók!

Tudom el vagyok maradva a blog írásokkal, és hasonló dolgokkal, de szerencsére pörög az élet.
Nagyjából összefoglalom az utóbbi 2 hetemet.
Beadtam a felvételimet Semmelweis Egyetem Egészségtudományi Karának Dietetikus szakirányára, és ha minden jól megy Szeptemberben el is kezdhetem, de nem csak ennyi a történet. Közben befejezem a jelenlegi egyetemet ahol most tanulok. Anyagi vonzatok miatt a Szakdolgozatomat idén április.15.-éig le kell adnom, tehát az idő sürget. El is kezdtem szépen lassan, a kérdőív szépen halad, téma váltás is megvolt, most már csak a szakirodalom keresés és a kutatás maradt. Ha minden jól halad akkor már a hétvégén elkezdem az eddigi szakirodalmat begépelnem, hogy haladjak, mert mellette nyelvvizsgázok angolból a plusz ponthoz a felvételihez. Ez a nyelvvizsga időszak a szakdolgozat leadási utáni hetek. Miután leadtam a szakdolgozatot készülhetek a nyelvvizsgára. Szerencsére nem szeretek egy dolognál megállni ezért, még érettségizni is hajlandó vagyok azért hogy felvegyenek.Ráadásul emelt szinte, aminek az időpontja május.19, egészségügyi alapismeretekből. Amihez kidolgozott tételsorokat szívesen fogadok a peterhajdup@icloud.com e-mail címre. :D
Közben szépen lassan telnek az egyetemen az órák, dolgozgatok, hogy egy kis plusz pénzem legyen, ne csak a szüleimből éljek. 
A legjobbat nem is mondtam. A kihívásokat szépen csinálgattam elvégeztem majd a 19-20. napnál lebetegedtem, próbáltam megcsinálni, de nem ment ezért ez abba maradt, már majdnem kilábaltam belőle, de még most se vagyok százas, ezért a TEA kúra megy rendesen. Ez a betegség a legrosszabbkor jött, Elkezdeném a szakdolgozat írást majd lebetegszem..
Szerencsére pörög az élet, néha egy kicsit túlságosan is, mellette találkozzak mindenkivel ami néha egy kicsit macerás, mert semmire sincs időm, tudom közhelyes,de ez tényleg így van.
Remélem nektek fele ennyire mozgalmas az életetek. 

Szép napot nektek.

Ui: Megkérnék minden olyan olvasómat aki Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében DIÁKMUNKÁS, vagy van olyan aki ismerőse aki Szabolcsban dolgozik, azok a szakdolgozatomhoz töltsék már ki a kérdőívemet, mert rengeteget segítene.
Köszönöm. Kérdőívhez kattints IDE.

Kedveljétek Facebookos oldalamat, és kövessétek mindennapjaimat Instagram profilomon.

Szólj hozzá

szakdolgozat február 2015